Dieta Bilic | Cum sa slabesti 3 kilograme in 2 saptamani | Mihaela Bilic | Cura de slabire a Mihaelei Bilic

Cum sa slabesti 3 kilograme in 2 saptamani

Pentru ca regimul să aibă succes, nutriţionistul recomandă hidratarea adecvată. Astfel, zilnic se vor bea 6 pahare mari de apă

Mihaela Bilic, nutriţionistul vedetelor, a realizat un meniu care promite slăbirea cu până la 3 kilograme în două săptămâni. Pentru ca rezultatele să fie de durată, regimul trebuie ţinut trei luni, iar între cele trei mese principale se vor servi încă două gustări din fructe sau legume.

Cura de slabire a Mihaelei Bilic:

Luni, micul dejun constă într-o cafea, o felie de pâine şi o omletă dintr-un ou şi o felie de şuncă.
   La prânz, medicul recomandă 200 de grame de muşchi de vită la grătar şi 50 de grame de paste fierte, peste care se adaugă o lingură de ulei de măsline.
   Cina ar trebui să conţină 100 de grame de somon afumat cu o salată de crudităţi, fără maioneză.

Marţi, la micul dejun vom consuma o cafea, un ou fiert, 150 de mililitri de iaurt natural şi o felie de pâine.
   Masa de prânz trebuie să fie alcătuită dintr-o jumătate de piept de pui la grătar cu patru, cinci linguri de fasole verde fiartă peste care se adaugă un cub de 10 grame de unt.
   Sea­ra se mănâncă 200 de grame de ficăţei de pui la grătar cu patru linguri de orez fiert şi o salată de varză.

Miercuri, la mi­cul dejun mâncăm o felie de pâine cu pastă de brânză şi o roşie. Cafeaua nu va lipsi nici în această dimineaţă, spune dr. Bilic.
   La prânz se recomandă 200 de grame de vită la grătar cu un cartof copt şi o salată de murături.
   Cina trebuie să fie alcătuită din 150 de grame de pui afumat, tăiat bucăţele, şi o salată mare asortată.

Joi dimineaţa se recomandă o cafea, un pahar de lapte de 1,5% grăsime şi o felie de pâine cu şuncă.
   La prânz: 200 de grame de muşchi de porc la grătar cu 4-5 linguri de varză călită şi o felie de pâine.
   Cina constă în 200 de grame de brânză de vaci cu două linguri de smântână cu 12% grăsime şi patru linguri de mămăligă.

Vineri dimineaţa se va bea un ceai şi să va mânca o felie de pâine unsă cu puţin unt şi gem.
   Prânzul trebuie să fie alcătuit din paste cu sos de tomate.
   Seara se mănâncă 200 de grame de peşte la grătar cu 3-4 linguri de legume asortate.

Sâmbătă, micul dejun va fi alcătuit dintr-o cană de lapte cu cereale integrale.
   La prânz, o ciorbă de văcuţă şi o friptură din piept de pui la grătar cu o salată verde.
   Cina trebuie să conţină 200 de grame de muşchi de vită la grătar cu 6 ciuperci fripte şi o salată de murături, spune dr. Bilic.

Duminică, la micul dejun, vom mânca doi crenvurşti, o lingură de muştar şi o felie de pâine.
   La prânz se recomandă o ciorbă de pui şi o salată asortată cu o conservă de carne de ton.
   La cină se mănâncă mozzarella cu o roşie, un cotlet de porc la grătar, 4 linguri de piure de cartofi şi o salată de murături, conchide dr. Bilic.

 ***
Iata mai multe astfel de secrete valoroase:

1. Dieta cea mai buna este cea pe care o persoana nu o simte (doctorita sustine ca dieta trebuie personalizata si realizata in functie de preferintele persoanei, integrand in meniu cate putin din toate).

2. Nu cadeti in capcana dulciurilor fara zahar (de obicei, zaharoza din zahar este inlocuita cu fructoza si se foloseste in special in cazul bolnavilor de diabet, dar numarul de calorii este identic cu acela al zaharului – e o capcana in care multi cad din cauza faptului ca pe eticheta scrie "fara zahar"; in plus, dr. Bilic sustine sa nu ne incredem in  etichetele care au cuvinte gen "diet" sau "light" pentru ca nu sunt pentru dieta).

3. "Nu exista nici o problema cu indulcitorii", sustine cu tarie nutritionista. Soc pe chipurile tuturor, dupa ce cu totii am pledat impotriva indulcitorilor din cauza efectelor nocive asupra sanatatii, dr. sustine ca indulcitorii sunt foarte buni in alimentatie si ca este anormal sa preferi sa pui 200 calorii intr-o ceasca de cafea in loc de 3 calorii. Plus ca, sustine doctorita, pentru a se atinge doza toxica a acestora ar trebui sa consumam 700 de tablete/zi, ceea ce este imposibil, ganditi-va ca o cutie de indulcitori are in jur 650 de tablete.

4. Dr. Bilic nu recomanda sportul si dieta in acelasi timp, sau, cel putin nu la inceput amandoua deodata, pentru ca, sustine ea, dieta functioneaza foarte bine la inceput, iar sportul poate veni ca un ajutor mai tarziu.

5. Nicotina este "un rau necesar" sustine nutritionista Bilic, in timp ce medicul Bilic nu recomanda fumatul; adevarul este ca nicotina arde calorii, dar efectele asupra sanatatii sunt dezastruoase.

6. Fructele – o capcana dulce; niciodata sa nu inlocuiesti pofta de "ceva dulce" cu fructe, pentru ca mananci fructul dar pofta ramane; mai bine iti satisfaci pofta cu o lingurita de prajitura; si fructele au calorii, si inca destule.

7. Iaurtul cu fructe – NICIODATA!; nutritionista sustine ca amestecul fructelor cu lapte, si in general cu lactate este nociv si nerecomandat, pentru ca ingreuneaza procesul digestiv si permite depunerea grasimilor in organism; nu intelege deloc initiativa producatorilor si actiunea mamelor de oferi lapte cu gust de fructe, sau iaurt de fructe copiilor lor (nici macar homemade), plus ca cei cumparati sunt extrem de nocivi, putandu-se inlocui cu succes eticheta lor de "iaurt cu fructe",cu cea de "inghetata", deci, cata inghetata dai copilului tau?

8. Preparate "horror": orice fel de prajeli, in orice fel de ulei, fie ca sunt legume, carne, oua etc.!

9. Ciorba este cel mai bun aliment in dieta! Nu ocoliti ciorba de nici un fel!

10. Conservele de legume, peste (dar nu in ulei sau sos, ci in suc propriu sau apa) sunt foarte bune, si recomandarea nutritionistului este sa utilizam si zeama din conserva, aceasta avand vitamine si nutrienti valorosi.

11. Carnea – aliment esential in orice dieta; dr. Bilic recomanda carnea de orice fel, inclusiv de porc, spre surprinderea tuturor si sustine ca vegetarienii slabesc mult mai greu decat carnivorii.

12. Stim ca pestele este esential in alimentatia noastra datorita multiplelor beneficii pe care le avem de urma lor, insa, contrar principiilor mele, dr. Bilic recomanda consumul de peste gras (ton, somon, sardina, macrou). Ea sustine ca pestele gras este un adevarat miracol si un generator de sanatate.

13. Dr. Mihaela Bilic ne dezvaluie un alt secret referitor la dulciuri si sustine ca inghetata este cel mai "pozitiv" dulce din lume.

14. Ultima idee, care chiar a fost un soc pentru mine, este legata de produsele ecologice de pe piata – nutritionista sustine ca aceste produse sunt pur si simplu o inventie a celor care vor sa faca bani de pe urma acestui trend, iar diferenta de calitate existenta intre cele normale si cele eco este de 10 % plus sau minus.

Mihaela Bilic sustine ca in general alimentele de pe piata romaneasca sunt bune si utile in diete si ca nici unul nu constituie pericol public, daca stim cum sa le folosim si sa le transformam in aliat al nostru.

Ce mancam in dimineata asta?
Avem atatea bunatati pe masa acum… In general, prefer produsele lactate, asa ca breakfastul inseamna pentru mine o cana de iaurt de baut, o felie sau doua de paine prajita, un ou fiert. Oul fiert, dincolo de proprietatile lui hranitoare, contine proteine calitatea intai si mai are un mare avantaj: este anorexigen, adica reduce pofta de mancare, iar daca ne incepem dimineata cu asa ceva, avem sansa ca pana la ora 13.00 sa nu mai simtim ca ne este foame.

Eu citisem undeva ca dimineata este bine sa mancam fructe…
Eu nu sunt fanul fructelor si vreau sa transmit un mesaj clar: atentie mare la fructe. Avem tendinta sa mancam fructe cu o mare usurinta, bazandu-ne pe ideea ca nu ingrasa, insa nu este deloc asa. Ele contin foarte mult zahar, iar cele care au mai putin, cum ar fi merele sau portocalele, au o foarte mare aciditate si produc senzatia de foame.
De aceea recomand dimineata, in loc de fructe, o felie sau doua de paine, pentru ca painea are amidon, care ne tempereaza foamea pentru macar trei ore, iar glucidele continute de acest amidon se absorb lent si ne ofera energia necesara primei parti a zilei. Daca ar fi sa mancam paine sau produse fainoase, atunci este bine sa le mancam la micul dejun sau la pranz, dar in niciun caz la cina sau dupa ora 17.00. O alta varianta buna pentru a avea un mic dejun copios si mai putin caloric este reprezentata de cerealele cu lapte, dar atentie mare si aici, caci toate cerealele contin zahar.

Dr. Mihaela Bilic - "Oricine poate slabi. Totul tine de vointa!"

via: http://www.doctorbilic.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...