Cum sa te ingrasi sanatos

Cum sa te ingrasi sanatos
Afla si tu cum poti sa te ingrasi!

Daca si tu ai aceasta problema, esti prea slab si ai vrea sa te mai ingrasi cateva kilograme, insa niciuna din metodele pe care le-ai incercat nu au dat roade, iti prezentam o lista a alternativelor.
Astfel, ca sa iei in greutate trebuie sa incluzi in meniu acele mancaruri bogate in calorii. De ce? Simplu! Caloriile sunt transformate in sange in grasimi, din care organismul isi ia energia.
Incearca sa cresti numarul de porti, dar fara sa abuzezi de zahar sau de grasimi. Invata sa nu sari peste mesele zilei, cea mai importanta masa este micul dejun.

De asemenea, important este sa inveti sa servesti mesele la un anumit program. Sa ai un orar al meselor, iar portiile sa fie normale. Bucurandu-te de mesele copioase si relaxandu-te, vei ajuta sistemul digestiv sa functioneze la parametrii normali. Servind masa la anumite ore si negustand nimic intre mese va creste apetitul.

Mananca mai mult!
Chiar daca pare greu de realizat, deocamdata acesta este cea mai buna alternativa. Trebuie sa mananci cat mai multe mese pe zi, cinci sau mai mult de-atat. Bea multe lichide care sunt bogate in calorii (suc, lapte, milkshake). Mananca legume, orez, paste fainoase, cartofi, morcovi si dovleac. La care adauga iaurt, sosuri, smantana. Mananca paine cu seminte

Un plus de 1000Kj in meniul zilnic, inseamna aproximativ un kilogram pe saptamana.

Proteinele
Acestea sunt esentiale pentru organism, pentru recuperarea in urma bolilor si pentru a intari imunitatea. Daca incerci sa-ti revii dupa o afectiune, este foarte important sa incluzi in dieta ta proteinele adecvate. O sursa buna pentru proteine o reprezinta: cerealele, nucile, semintele, produse pe baza de soia (lapte de soia, tofu). Laptele, iaurtul, branza si ouale sunt o surse excelenta de proteine pentru o dieta non-vegetariana.
Trebuie sa te asiguri ca incluzi la fiecare meniu cate o sursa de proteine. Incearca sa alegi dintre energia densitatii surselor de proteine, care sunt relativ dulci si care nu contin prea multe fibre. De exemplu, soia sau produse lactate. Mananca fructe uscate zilnic. Nucile, migdalele sau strugurii ofera energie organismului.

Ce trebuie sa consumi ca te te ingrasi :
Iata o lista a grupelor de alimente, pe care e musai sa le consumi, ca sa poti castiga kilograme:
  • 1. grupa produselor lactate: lapte, branza, iaurt, inghetata
  • 2. grupa produselor pe baza de carne: carne, peste, oua, mazare, nuci, carne de pasare.
  • 3. grupa legumelor: proaspete, inghetate, conservate sau sub forma de sucuri.
  • 4. grupa fructelor: prospate, inghetate, conservate, sucuri.
  • 5. grupa cerealelor: cereale, variante de paine, paste fainoase, brioase, clatite, orez.

Alcoolul poate fi servit in cantitati mici, indicat inainte de mese, se stie ca mareste apetitul. Insa, alcoolul trebuie consumat numai daca medicul ti-a dat voie. Daca iti plac mancarurile unsuroase, adauga in meniu legume bogate in uleiuri sau margarina vegetala pe care o poti adauga la salate si cartofi.

Evita cafeina si nicotina!
Cofeina si nicotina sunt buni stimulenti si ajuta metabolismul. Evitand excesul acestor stimulenti iti ajuti organismul sa retina valoarea maxima nutritiva a ceea ce s-a consumat.

Mananca tarziu!
Servind gustari inainte de culcare, ar putea sa te ajute sa castigi cateva kilograme in plus. Si ca sa te asiguri ca te vei ingrasa, trebuie sa te odihnesti dupa ce ai servit gustarea.

Exercitii
Sportul te-ar putea ajuta sa capeti masa musculara, ceea ce este esential.

Iata lista unor alimente insotite de numarul de calorii si proteine pe care le contin si cateva alimente pe care ar trebui sa le consumi pentru a castiga kilograme in mod natural:
  • Carne de curca – calorii: 179 – proteine: 24.5
  • Carne de miel – calorii: 260 – proteine: 18
  • Carne de porc grasa – calorii: 340 – proteine: 15
  • Carne de porc slaba – calorii: 142 – proteine: 20.4
  • Carne de pui – calorii: 142 – proteine: 21
  • Carne de vaca grasa – calorii: 277 – proteine: 12
  • Carne de vaca slaba – calorii: 104 – proteine: 20.4
  • Crap – calorii: 104 – proteine: 18.9
  • Ficat de porc – calorii: 146.2 – proteine: 19
  • Heringi in sos tomat – calorii: 170 – proteine: 16.2
  • Heringi – calorii: 167 – proteine: 18
  • Heringi in ulei – calorii: 325 – proteine: 13.7
  • Icre crap – calorii: 192 – proteine: 19.5
  • Macrou in sos tomat – calorii: 164 – proteine: 14.5
  • Macrou in ulei – calorii: 259 – proteine: 16.2
  • Parizer – calorii: 290 – din care proteine: 10.2
  • Pate de ficat – calorii: 261 – proteine: 19.6
  • Salam de vara – calorii: 519 – proteine: 20
  • Stavrid – calorii: 114 – proteine: 21
  • Stavrid in sos tomat – calorii: 125 – proteine: 15.5
  • Carne de oaie – calorii: 181 – proteine: 17
Dintre alimentele indicate sunt nucile cu sare, bananele, untul, branza, painea integrala, laptele (cat mai putin degresat), ouale fierte, carnea de vita fiarta, fainoasele, carnea de peste, supele cu fidea, cartofii fierti si compotul din orice fructe.
* Legume – bogate in amidon: cartofi, mazare, morcovi, sfecla etc. sau apoase: broccoli, conopida, dovlecei, fasole verde, porumb, castraveti.
* Supe crema
* Fructe – dense: banane, pere, mere, ananas, fructe uscate sau apoase precum portocale, piersici, prune, pepene verde, fructe de padure.
* Ulei: cele mai sanatoase uleiuri sunt cele nerafinate (extravirgine) cum ar fi uleiul de masline, de nuca de cocos, de rapita, de palmier si desigur, untul. Uleiuri mai putin sanatoase dar totusi acceptate intr-o cura de ingrasare sunt cele bogate in acizi grasi omega-6 cum ar fi: uleiul de floarea soarelui sau cel de alune.

Recomandate sunt si alimentele bogate in amidon.
Ca gustari intre mese, poti consuma produse lactate, fructe uscate, cereale sau batoane proteice.
In timp ce multe persoane fac eforturi considerabile pentru a pierde in greutate, pe tine te intereaseaza cum sa pui cateva kilograme. Indiferent de motivele pe care le ai, de natura medicala sau personala, felul in care iei in greutate este extrem de important pentru modul in care vei arata dupa ce castigi kilogramele dorite si pentru starea ta de sanatate.
Trebuie gasita metoda sanatoasa care te va ajuta sa nu iti afecta negativ sanatatea si pentru a te ingrasa frumos.
Arde mai putine calorii decat consumi.
Un truc pentru ingrasare este consumarea fructelor cu coaja lemnoasa si lapte de capra!

Nu uita sa faci exercitii fizice, pentru a transforma grasimea in muschi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...