Top cele mai bune alimente pentru slabit

Daca doriti sa slabiti dar nu vreti sa tineti un regim anume, incercati sa cuprindeti aceste sapte alimente in meniul vostru zilnic. Aceste alimente te pot ajuta in mai multe feluri. Cele mai multe dintre ele iti vor crea senzatia de satietate, in timp ce altele vor contribui la arderea grasimilor. Cel mai bun mod de a le include in dieta zilnica este de a le folosi pentru a inlocui mesele la intamplare cu alimente la intamplare.
 
Aceste alimente contin fibre. O dieta bogata in fibre este unul din secretele oricarui program de slabit. Alimentele bogate in fibre cer timp mai mult pentru a se digera. Cu ajutorul fibrelor mananci mai putin dar te simti mai plin.

Aceste alimente nu va vor face sa pierdeti kilograme peste noapte, dar va vor ajuta sa fiti mai sanatos si desigur mai slab intr-o perioada de timp.


Avocado

Fructele de avocado sunt dovada vie ca un aliment nu trebuie sa fie sarac in grasimi pentru a te ajuta sa slabesti. Avocado contine mai mult de 25 de substante nutritive esentiale. Acest fruct va aduce in organismul tau vitamine din complexul B, potasiu, luteina, vitamina E.

Mere

Pectina din mere te va face sa te simti mai plin. Aceta este o solutie pentru a manca mai putin. In plus, pectina limiteaza absorbtia de celule grase. Puteti incerca sa mancati un mar chiar la micul dejun sau serviti-l ca o gustare la pranz.

Ardei iute

Mancarurile condimentate sunt cele mai bune daca vrei sa slabesti. Ardeiul iute da un impuls rapid metabolismului. Ele dovedesc ca o alimentatie santoasa nu este neaparat si blanda.


Grapefruit

Dintre toate citricele, grapefruitul ocupa loc de cinste in diete. Acest fruct reduce nivelul de insulina si te va face sa-ti fie mai putin foame. Vitamina C dilueaza grasimile.


Broccoli

Broccoli este un aliment puternic impotriva cancerului. Bogat in calciu, fier, vitamna C, vitamina A, magneziu, umple stomacul fara a fi bogat in calorii.

Afinele

Afinele sunt bogate in antioxidanti care lupta impotriva radicalilor liberi, va dau energie si va pot oferi o gustare pe cinste.

Migdale
Dintre toate nucile migdalele sunt cele mai satioase. Mancati un pumn de migdale dimineata la micul dejun si veti avea energie pentru toata ziua. Ele pot inlocui si acele gustari nesanatoase de pe tot parcursul zilei.

Ouale
Sunt pline de proteine care va vor da energie pentru intreaga zi. Mai mult, ele reduc senzatia de foame pentru urmatoarele ore. Sunt recomandate la micul dejun, avand un continut caloric scazut.

Fasolea
Da senzatia de "stomac plin", scazand pofta de mancare, si contribuie la scaderea colesterolului.

Salata
Contine un nivel ridicat de vitamine C si E si acid folic si tine sub control aportul caloric zilnic. Persoanele care au salata in meniul lor zilnic sunt protejate si de o serie de boli.

Ceaiul verde
Ajuta la pierderea in greutate si scade nivelul colesterolului. Persoanele care beau ceai verde isi pot tine sub control indicele masei corporale.

Perele
Aceste fructe contin fibrele necesare fiecarui organism.

Supa
Cea de pui este cea mai putin grasa si poate chiar cea mai gustoasa.

Carnea de vita
Medicii nutritionisti recomanda carnea de vita pentru cina, fiind considerata o carne slaba. Este la fel de bogata in proteine ca si pestele sau produsele lactate.

Uleiul de masline
Adaugat in mancare sau in alte combinatii de alimente care va plac, uleiul de masline extravirgin ajuta la arderea caloriilor.

Scortisoara

Folosita ca si condiment, scortisoara va ajuta sa aveti un nivel mai redus de zahar din sange, reduce colesterolul si nivelul trigliceridelor, ajutand persoanele cu diabet zaharat de tip 2.

Otetul
Ajuta la o digestie mai buna si mai rapida, reducand depunerea grasimilor nedorite.

Branza tofu
Poate fi mancata ca aperitiv, fiind plina de proteine.

Nucile
Spre deosebire de arahide, care contin aproximativ 165 de calorii la 100 de grame, nucile ajuta la slabit si reduc riscurile bolilor de inima.

Cerealele
Mancate la micul dejun, cerealele reduc pofta de mancare de peste zi.

Piperul rosu
Puneti peste orice aliment putin piper rosu: va va reduce pofta de mancare de peste zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...