Alimente anticelulitice




Alimente anticelulitice
Celulita de da batai de cap si devine foarte suparatoare vara cand ne dorim sa aratam excelent in rochitele vaporoase si in costumul de baie. Insa cum sa scapam de celulita?

Celulita se manifesta prin ingrosarea stratului subcutanat de grasime. Pielea este “ancorata” de muschii subiacenti prin niste tracturi care sunt tensionate atunci cand stratul gras subcutanat creste, de aceea apare aspectul de coaja de portocala.

Exista mai multe stadii de evolutie a celulitei. Mai mult decat atat, celulita asociaza frecvent si alte “manifestari neplacute” cum ar fi varicele, firisoarele rosii de vase sparte etc.

Cum scapam de celulita?
Totul porneste de la stilul de viata: alimentatie, exercitiu fizic, somn si de aici urmarile acestor conduite cum ar fi echilibrul endocrin, statusul ponderal si asa mai departe.

Alimente pro celulita
Fiecare alegere alimentara poate fi buna sau rea pentru sanatatea si frumusetea noastra. De aceea este indicat sa cititi eticheta produselor pe care le cumparati si sa evitati:

produsele cu grasimi saturate in exces: mezeluri, creme, prafuri pentru creme/frisca, chetchup, mustar cu grasim saturate, ciocolata cu grasmi saturate, unele uleiuri procesate, foietaje si alte preparate de cofetarie, conserve, margarina cu grasimi saturate, preparate prajite etc.
Produse care contin E-uri
Produse care contin conservanti etc.

Cel mai sanatos ste sa cumparati alimente proaspete si sa le gatiti acasa, cu condimente naturale.

“Alimentul” cu 0 calorii
Primul “aliment” cu 0 calorii care trebuie introdus in dieta anticelulitica este... APA. Da, hidratarea este primul pas in eliinarea celuliei, apa reprezentand mediul care permite efectuarea tutror proceselor ce presupun scoaterea grasimilor din depzite.

Si daca spunem apa, nu ncludem sucurile din comert, apa minerala, laptele, ceaiurile sau alte bauturi. Ne referim strict la apa, apa plata. Asadar cu exceptia unei cesti de cafea dimineata in restul zilei beti numai apa plata, fara alte lichide. Este indicat sa cnsumati peste 2 l de apa pe zi si sa suplimentati aportul de apa daca stati la plaja, va expuneti caldurii sau faceti excercitii fizice.

Legumele
Cu cat legumele dn farfurie sunt mai inchise la culoare, cu atat contin mai multi antioxidanti. Va recomandam orice fel de leguma, inclusiv usturoiul, insa cu o coditie esentiala: sa le consumati NUMAI in stare cruda, proaspata. Mai exact salate, cu sau fara otet, iar in aceste salate puteti adauga si cuburi de branza sau de carne (de pui, peste sau curcan ori fructe de mare).

Va recomandam sa consumati rar, la cateva luni, carne de vita, vanat, carne de porc, carne de oaie.

Pestele
Carnea de peste este laudata pentru continutul sau nutritiv extraordinar. Astfel pestele contine vitamine, dar si minerale si oligoelemente care se gasesc in cantitati mai mici in alte alimente.

Fructe de mare
Fructele de mare desi au preturi cam piperate pe meleagurile noastre, totusi merita consumate acar la diua saptamani pentru efectele lor sanatoase asupra organismului.

Fructele de mare contin zinc care este “un caraus” al fieului, deci previne anemia. Zincul este implicat totodata in sanatatea rganelor genitale femnine.

Fructele de mare contin de asemenea nutrienti care se gasesc mai rar si in cantitati mai mici in alte alimente.

Consumati fructe de mare amestecate si scoici.

Fructe inchise la culoare
Fructele de culoare inchisa sau fructele rosii contin multi antioxidanti, care ajuta la eliminarea toxinelor din organism si a celulitei. Sti ca produsele toxice ne predispun la ingrasare si celulita.

Fructele se consuma numai in stare proaspata si, acolo unde se poate, cu tot cu coaja pentru ca in aceasta stau multe vitamne si antioxidanti. De exemplu mancati strugurii negri cu coaja si nu decojiti merele rosii.
Fructele se consuma in mese separate la distanta de mesele principale ale zilei, pentru a nu fermenta alaturi de alte alimente. Mai simplu spus fructele pot fi consumate la cele doua gustari din zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...