Dieta inteligenta: 6 Superalimente care lupta impotriva grasimilor!

Orice femeie este constienta de faptul ca pentru a slabi sau a se mentine in forma, este nevoie sa renunte la multe dintre mancarurile ei preferate. Totusi, exista anumite alimente care pot ajuta orice persoana sa scape de nedoritele grasimi in exces (bineinteles, combinate cu un stil de viata sanatos si sport).

 Ceapa si usturoiul



Image © Sxc.hu

In afara de faptul ca ceapa si usturoiul ne ajuta sa scapam de orice grasimi in exces pe care organismul nostru le acumuleaza, ele sunt foarte sanatoase si pentru ca distrug bacteriile, virusurile si ciupericile care ne pot afecta corpul si lupta impotriva colesterolului rau. De asemenea, ceapa si usturoiul previn bolile de inima arzand grasimile in exces si fluidizand sangele care circula prin artere.

Legumele cu frunze verzi


Spanacul, salata, varza, broccoli etc. sunt legume cu frunze verzi, fiind o bogata sursa de nutrienti si minerale. Ele imbunatatesc sistemul imunitar, protejandu-ne impotriva diferitelor afectiuni precum bolile de inima, formarea de celule canceroase in organism si acumularea de grasimi in exces. Per total, legumele cu frunze verzi ajuta metabolismul sa functioneze mai bine.

Boabele de fasole

Boabele de fasole contin fibre care nu numai ca sunt bune pentru sanatatea generala a organismului, ci ajuta si la functionarea sistemului digestiv, eliminand nedoritele grasimi in exces. La fel, boabele de fasole stabilizeaza tensiunea arteriala si afectiunile cauzate de aceasta.



Curcuma (Sofranul indian)

Curcuma este un condiment indian extrem de sanatos pentru organismul nostru. Curcuma contine un antioxidant puternic, beta-carotenul, ce ne protejeaza ficatul de radicalii liberi. Intarind ficatul, curcuma ne ajuta sa avem un metabolism mai rapid si deci sa ardem nedoritele grasimi mai repede. Atunci cand gatesti, adauga acest condiment si te vei bucura nu doar de savoare, ci si de beneficiile sale pentru sanatate!

Ardeiul rosu

Ardeiul rosu este si el un condiment, insa unul iute. El regleaza excesul de insulina imbunatatind metabolismul organismului nostru si mentinand la normal nivelul zaharului. Daca includem ardeiul rosu in alimentatia noastra vom avea un corp mai suplu.

Scortisoara

Zaharurile ofera organismului nostru energie. Totusi, corpul nu foloseste tot zaharul pe care il consumam si astfel el este depozitat sub forma de grasimi. Scortisoara este cea care ne ajuta sa ne imbunatatim metabolismul si sa grabim procesul de ardere al grasimilor provenite din zaharuri.

Foto front si main © Sxc.hu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...