Dieta cu OREZ - slabesti 13 Kg pe luna

Dieta cu OREZ - slabesti 13 Kg pe luna

Orezul este apreciat inca din cele mai vechi timpuri de populatia asiatica, avand numeroase beneficii asupra organismului, cu conditia ca orezul consumat sa fie intregral, nedecorticat.

Pro
Promite pierderea unui numar mare de kilograme
In prima luna nu necesita asocierea exercitiilor fizice

Contra
Priveaza organismul de calciu



Dieta cu orez – un regim cu istorie

Originea dietei cu orez exista desigur in regmul asiatic, fiind apoi reconceputa de catre doi medici din Statele Unite ale Americii in anii 1939 – este vorba despre Kitty Rosati si sotul sau medic cardiolog Robert Rosati.

Acestia au impus in spitalul in care lucrau un nou trend alimentar incercand sa foloseasca si dieta ca mijloc de vindecare si ameliorare pentru multe afectiuni cu care se confruntau in munca lor zilnica. Au conceput astfel o dieta ce avea ca aliment principal orezul, urmand apoi sa observe ca dincolo de beneficiile medicale pacientii slabeau miraculos si redobandeau o greutate normal, scazand astfel riscul bolilor cardiovasculare si efectele acestora, precum si durerile osoase si articulare ameliorate de masa mai mica pe care sistemul osos trebuia sa o suporte.

Asa a luat nastere dieta cu orez, un regim apreciat si astazi, regim pe care cei doi medici au hotarat sa il dea si altor populatii, spitale si generatii scriind o carte in care vorbesc detaliat despre principiile acestei diete.
Principiile Dietei cu orez

Dieta cu orez promite o slabire de pana la 30 de kilograme in prima luna (depinzand de greutatea de la care se porneste, media kilogramelor eliminate in prima luna fiind de 13, sustin specialistii), ca mai apoi pierderea in greutate sa fie mai lenta, pana la 10 kilograme pe luna (media fiind de 3 kilograme pe luna).

Dieta cu orez – etapa initiala

In prima zi puteti consuma doar orez fiert, fara alte adaosuri, iar ca lichid consumati doar apa.
In a doua zi: mic dejun cu 2 fructe, 2 portii cu alimente amidonoase (orez, cartofi, cereale) la pranz si cina
In urmatoarele 5 zile: dieta lacto-vegetariana, astfel incat minim o masa din zi sa fie pe baza de orez. Este de preferat sa nu consumati alimente prajite si sa gatiti in casa.

Ca lichid puteti consuma doar apa.
Numarul caloriilor permise zilnic - 800


Dieta cu orez – etapa 2

Prima zi: consumati doar orez fiert, fara alte alimente. Ca lichid puteti consuma doar apa.
Urmatoarele 5 zile: dieta lacto-vegetariana, astfel incat minim o masa din fiecare zi sa fie reprezentata de orez.
Ultima zi: dieta vegetariana, cu o masa de orez pe zi. Este indicat sa consumati vegetale in stare proaspata pe cat posibil.
Numarul caloriilor permise zilnic – 1200.

Exemplu de meniu:
- Mic dejun: doua fructe sau doua legume sau un pahar de lapte cand este permis;
- Pranz: masa cu orez;
- Gustare: 2 legume sau 2 fructe;

- Cina: fie amidonoase (paste, cartofi, cereale, orez), salata de legume cu lactate (branza, dressing de iaurt – in zilele permise).

Ca lichid se poate consuma doar apa.

Dieta cu orez: ultima etapa

In aceasta faza consumati aceleasi alimente ca in etapa 2, insa puteti creste usor portiile cu pana la 200 calorii pe zi.

Cum calculati numarul de calorii din meniu? Foarte simplu: cu orice calculator de calorii pe care il puteti gasi in revistele de nutritie din media online.

Dieta cu orez poate fi urmata cel mult 3 luni de zile, peroada in care este indicat sa luati suplimente alimentare cu calciu si vitamina D.

Foto@Shutterstock.com
via: http://healthy.kudika.ro/articol/healthy~dieta-alimentatie/26778/dieta-cu-orez-slabesti-13-kg-pe-luna.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...