6 alimente pentru un abdomen plat


Oricâte exerciţii ai face la sală, abdomenul tău se încăpăţânează să fie un pic... umflat. Ce mănânci să previi asta?

Te trezeşti de dimineaţă, mergi la sală şi faci, pe repede-înainte, cel puţin 100-150 de abdomene. Şi totuşi... rezultatele întârzie să apară. Nu ai nicidecum acel abdomen plat pe care l-ai văzut la Cameron Diaz, aşa că încerci să te ascunzi în spatele unor tricouri mai largi şi a rochiilor fără curea în talie. Te-ai gândit însă că problema poate fi una legată de alimentaţie?

Ei bine, noi am decoperit şase alimente la îndemână care te vor ajuta să îţi menţii trupul suplu şi abdomenul cât mai plat.

Cât mai multe… frunze Cel mai rapid mod în care poţi „îmblânzi“ şi cel mai încăpăţânat abdomen umflat? Adaugă o porţie de frunze verzi la fiecare masă. Spanac, salată, lăptuci, rucola – toate sunt sărace în calorii, au multe fibre şi conţin vitamine şi minerale care te vor ajuta să nu reţii apa.

Orez brun Atunci când cauţi o metodă să menţii un abdomen plat, trebuie să te gândeşti să introduci în dieta ta un complex de carbohidraţi care au vitamine şi proteine, ca orezul brun. Conţine în plus un supliment de vitamina B, care te va ajuta să arzi mai repede caloriile.

Chili Cum poţi fi sigură că vei arde o mulţime de calorii în timp record? Adaugă felului tău de mâncare preferat nişte chili. Un singur ardei conţine doza zilnică de betacaroten (minunat pentru piele, păr şi unghii) şi o doză mare de citamina C – antioxidantul care va lupta cu toxinele şi va fluidiza presiunea arterială.

Fulgi de ovăz Începe-ţi dimineaţa cu o porţie de fulgi de ovăz: sunt săţioşi, au foarte multe fibre, menţin abdomenul plat şi te pot ajuta să pierzi din greutate. În plus, îţi vor asigura energia necesară peste zi şi îţi vor menţine colesterolul la un nivel scăzut.

Ceaiul verde Încearcă, măcar din când în când, să înlocuieşti a doua cană de cafea pe zi cu o ceaşcă de ceai verde. Acesta va ajuta să elimini mai repede şi mai eficient lichidele. În plsu, ceaiul verde are rolul de accelera metabolismul şi arderile de grăsime din organism.

Sparanghel Este una dintre cele mai „bogate“ vegetale: are o mulţime de vitamine (A, complexul de B-uri, C, E) şi un nivel ridicat de zinc şi potasiu (care au efect benefic asupra tenului şi împiedică retenţia de apă în corp). Bonus: consumul de sparanghel are ca efect reducerea inflamaţiilor articulare şi a durerilor reumatice.

Foto: Gourmet/Yanes,Romulo A, CN Digital Studio
via: http://www.glamourmagazine.ro/health-love-sex/health-body/articol-6-alimente-pentru-un-abdomen-plat-10798832

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...