Dieta cu lămâie

 

Dacă gustul ei ni se pare de multe ori greu de suportat sau poate credem că este un fruct prea acid, lămâia are cu ce să își ia revanșa față de noi.
Lămâia ocupă primul loc într-o listă a fructelor curative, care previn și a aportului de vitamine, transformând-o într-un bun aliment ce ajută la eliminarea toxinelor și un antibacterian eficient.

Efectele detoxifiante fac din lămâie un fruct recomandat în cazul dietelor și curelor de slăbire. Iată o dietă eficientă, bazată de consumul de lămâie, care va ajuta corpul în procesul de detoxifiere și vă va ajuta să pierdeți ușor câteva kilograme.
 
Luni
Mic dejun: Imediat după ce te trezești, bea un pahar de apă caldă cu zeamă de lămâie; după jumătate de oră, ia micul dejun: un bol de salată de fructe, un iaurt degresat cu două lingurițe de ovăz, un pahar de lapte. Gustare: Opt migdale nesărate, un pahar de suc de fructe Prânz: O supă de legume și două felii de pâine integrală cu brânză Gustare: Doi biscuiți de ovăz, câteva roșii cherry, o lingură de brânză Cină: Piept de pui la grătar sau pește, cu dressing de suc de lămâie, ulei de măsline și un cățel de usturoi; garnitură: legume trase la tigaie; bea mai apoi o băutură caldă cu lămâie.
Marți
Mic dejun: Un pahar de apă caldă cu lămâie, imediat după ce te trezești; la micul dejun: un ou fiert, două felii de pâine prăjită integrală cu unt, un măr și un pahar de lapte Gustare: Două caise proaspete sau confiate, câteva alune fără sare, un suc de lămâie și măr Prânz: Trei linguri de fasole boabe albă, trei linguri de fasole roșie, trei de mazăre, cu roșii și ardei verde, cu dressing de suc de lămâie, o chifla, o salată cu ceapă și un kiwi la desert Gustare: Un biscuite de ovăz cu brânză proaspătă și câteva căpșuni Cină: Un ghiveci de legume și o banană la desert, învelită cu ciocolată neagră
Miercuri
Mic dejun: Un pahar de apă caldă cu lămâie, imediat după ce te trezești; la micul dejun: câteva căpșuni, puțină zmeură, amestecate cu fulgi de ovăz și lapte, plus o nectarină Gustare: O salată de fructe cu suc de lămâie, un pahar mic de lapte Prânz: O salată de păstăi verzi de fasole, consumată caldă, o chiflă cu puțin unt, un iaurt natural Gustare: O lingură de semințe de floarea soarelui, un ciorchine mic de struguri Cină: Un medalion de somon la cuptor, cu legume, asezonat cu suc de lămâie, ca desert o cupă de înghețată de ciocolată
Joi
Mic dejun: Un pahar de apă caldă cu lămâie, imediat după ce te trezești; la micul dejun: un shake de banană cu iaurt și lapte cu stafide; două felii de pâine integrală prăjită, cu puțin unt Gustare: Fructe confiate și semințe Prânz: Un cartof copt, câteva păstăi de fasole verde, o salată verde cu puțină brânză răzuită, o pară sau o caisă la desert Gustare: O porție mică de humus, cu lămâie Cină: Un ardei umplut cu o pastă din 4 linguri de orez fiert, câteva semințe de in, puțină ceapă, roșii cherry și 60 de g de brânză fete; la desrt un măr cu puțin sirop de arțar
Vineri
Mic dejun: Un pahar de apă caldă cu lămâie, imediat după ce te trezești; la micul dejun: un ou fiert tare, o roșie, o felie de pâine integrală, câteva fructe de zmeură Gustare: Un pumn de fructe uscate, un pahar de lapte de soia Prânz: Un file de somon afumat, un ardei și un iaurt la desert Gustare: O caisă, câteva boabe de struguri, un pumn de semințe de floarea soarelui Cină: Șase linguri de paste fierte, amestecate cu jumătate de conservă de ton, două linguri de porumb, puțin sos tomat; poți servi alături de legume trase la tigaie, cu puțină zeamă de lămâie peste. La desert fructe confiate.
Sâmbătă
Mic dejun: Un pahar de apă caldă cu lămâie, imediat după ce te trezești; la micul dejun: un bol de fructe uscate, un iaurt degresat, cu două linuguri de fulgi de ovăz, un pahar mic de lapte Gustare: O nectarină, câteva fructe uscate și semințe Prânz: Un avocado cu câțiva creveți, o salată condimentată cu suc de lămâie și ulei de măsline; la desert un măr Gustare: O felie de pâine integrală prăjită cu puțină brânză Cină: O omletă cu ciuperci și puțină brânză, legume fierte, iar la desert o banană și câteva căpșuni
Duminică
Mic dejun: Un pahar de apă caldă cu lămâie, imediat după ce te trezești; la micul dejun: lapte cu cereale și câteva semințe, un pahar de suc de portocale Gustare: Un pahar de lapte, puțin guacamole Prânz: O pizza vegetariană, cu blat integral Gustare: O salată de fructe cu semințe de floarea soarelui Cină: Orez cu legume și piept de pui, o salată de fructe roșii la desert

Atenție însă, consumul de lămâie nu este recomandat persoanelor care suferă de anemie, rahitism, care au dinți cariați sau sensibili, au oase fragile, răni la nivelul gurii, insomnie, în timpul ciclului menstrual.

via: http://www.oanacuzino.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...