Cura de slabire din 2 in doua ore

Nu exista “Nu pot!” atunci cand vine vorba de propria persoana, suntem exact ceea ce vrem noi sa fim, putem fi orice si oricine, trebuie doar sa ne dorim asta!
Astfel, atunci cand va uitati in oglinda si nu sunteti multumiti de ceea ce vedeti, fiti increzatori in propriile forte si incepeti sa va faceti ordine in stilul de viata.
Exista foarte multe diete, orientate spre nevoile majoritatii, diferite, mai sanatoase sau mai putin sanatoase, trebuie doar sa o alegem pe cea care ni se potriveste.
Cei mai multi oameni isi doresc sa slabeasca rapid, indiferent de consecinte, sa slabeasca fara sa se infometeze si fara sa petreaca foarte multe ore in salile de fitness.
Trebuie insa sa fim realisti, kilogramele in plus nu au aparut pentru ca am mancat sanatos si pentru ca am facut suficienta miscare.

Va prezentam mai jos cateva variante de cure de slabire din 2 in doua ore:

O cura din 2 in 2 ore in care se slabeste pana la 8 kg pe saptamana garantat dar doar daca e respectata cu strictete:

07:00 1 cafea
09:00 1 ou fiert tare
11:00 1 mar
13:00 100 gr parizer
15:00 1 cana cu suc de rosii
17:00 1 mar

In afara de aceste alimente nu se mai mananca nimic, doar se bea cat mai multa apa.


                                     *********************************************                                     
08,00 : ceai 
10,00 : 1 triunghi brânză topită topită
12,00 : 150 gr şuncă (sau parizer) 
14,00 : 1/2 pachet brânză de vaci=200gr cu 2 roşii
16,00 : 1/2 pachet brânză de vaci=200gr cu 2 roşii
(daca nu brânză de vaci merge caş sau urdă)
18,00 : 1 ou fiert
20,00 : 1 măr
22,00 : iaurt de 200 gr

Poti slabi 2 kg in 2 zile daca inlocuiesti mancarea de la ora 16 si cea de la ora 22 cu un ceai de slabit sau musetel cu lamaie.



                                     *********************************************                                     
– ora 08:00 – 1 ceasca de cafea fara zahar
– ora 10:00 – 1 ou fiert tare
– ora 12:00 – 1 mar
– ora 14:00 – 1 felie de paine prajita + 100 g gratar
– ora 16:00 – 2 mere
– ora 18:00 – 1 suc de rosii
– ora 20:00 – 100 g branza de vaci.

Se beau 2L de apa pe zi sau puteti bea 1,5L apa si 0,5 ceai (nu trebuie sa fie neaparat de slabit)




                                     *********************************************  
Urmatoarea cura, data de nutritionitst: 

07 un ou fiert nu foarte tare,nici moale,intre
09 cafea fara zahar
11 un mar
13 200g piept de pui facut la gratar sau fiert
15 un mar
17 un iaurt,eu personal am mancat activia
19 un pahar 250 ml de suc de rosii,important fara zahar,iar daca nu il faci in casa sa iti iei santal




                                     *********************************************                                     
la ora 8 o cafea, la 10 un triunghi de branza topita, la 12 150 gr parizer, la 14 si 16 branza dietetica aprox 200 gr, la 18 un ou fiert, la 20 un mar, la 22 un iaurt mare de baut. 

Asta e tot!!! da super rezultate





                                     *********************************************                                     
este foarte important sa respectati neaparat acel interval de 2 ore altfel vi se face rau de foame in primele 2 zile. apoi organismul se resemneaza si senzatia de foame la mine a disparut.
se tine dieta 5 zile (de exemplu de luni pana vineri) apoi faceti o saptamana pauza dar fara excese, mancati salate, carne la gratar, supe, ciorbe, fructe, lactate – fara paine, cartofi, paste apoi mai tineti iar 5 zile daca vreti dar nu mai mult.
nu e recomandata pe o perioada mai mare deoarece are foarte, foarte putine calorii si dati in subnutritie.
eu am tinut asa:

1. cafea/ceai fara zahar
2. un ou fiert
3. mere (doua, trei mere nu doar unul)
4. carne la gratar fara grasime, fara piele (piept de pui/curcan, pulpe dezosate, vita daca va place) cam 300 g – asta e masa de pranz de fapt, trebuie mancata la ora la care luati pranzul de obicei, va potriviti orele sa iasa cum trebuie 
5. mere
6. un iaurt mare (400-500 ml) simplu
7. un pahar mare (250-300 ml) suc de rosii – eu am baut de la cutie, daca tineti cura pe timp de vara puteti sa faceti suc din rosii proaspete.

Daca va simtiti rau de foame, adaugati de exemplu o felie de paine prajita la ou, cateva linguri de musli la iaurt, mai mancati cateva mere seara inainte de culcare (asta mi s-a parut cel mai greu, sa ma duc la culcare cu senzatia de foame).


                                     *********************************************                                     


Daca totusi doriti sa slabiti cu usurinta si rapiditate puteti alege cu incredere Dieta americana, cunoscuta si sub numele de Dieta cu 1000 de calorii.
Principiul de baza al acestei diete este unul extrem de simplu: mancam des, la ore fixe si in cantitati mici. Mancand des, mai exact din doua in doua ore, vom reusi sa tinem “ocupat” stomacul mai mult timp si in felul acesta nu va aparea senzatia de foame.
Urmand principiile acestei diete in doar 5 zile vom reusi sa slabim intre 3 si 5 kilograme, o slabire rapida care ne va ajuta sa ne “consolidam” psihicul si chiar fizicul.
Un aspect putin mai suparator al acestei diete este reprezentat de faptul ca in fiecare din cele 5 zile trebuie sa mancam aceleasi alimente, la aceleasi ore si in aceeasi ordine.
Meniul predefinit, din 2 in 2 ore, pentru fiecare zi a Dietei Americane
08:00 vom consuma o felie de paine integrala si un ceai sau o cafea (fara zahar)
10:00 vom consuma doar un ou fiert tare
12:00 avem voie sa mancam 150 grame de carne slaba (fie fiarta, fie facuta pe gratar)
14:00 consumam 200 grame de branza dietetica
16:00 bem un pahar cu suc de rosii
18:00 mancam un cub de branza topita
20:00 trebuie sa consumam 400 grame (adica un pahar) de iaurt dietetic
22:00 vom consuma un mar

Dieta americana: varianta pentru 4 zile

Acelasi principiu de baza (mancam putin si des – din doua in doua ore), insa o varianta care ne ajuta sa slabim intre 3 si 4 kilograme in doar 4 zile.
Prima varianta a meniului predefinit
08:00 avem voie sa bem o ceasca de cafea (fara zahar)
10:00 putem consuma un ou fiert tare
12:00 putem manca un mar
14:00 vom consuma 100 grame de carne slaba (facuta pe gratar) si o felie de paine integrala
16:00 avem voie sa mancam 2 mere
18:00 trebuie sa bem un pahar cu suc de rosii
20:00 cele 100 grame de branza de vaci ne vor completa meniul zilnic
Varianta a doua a meniului predefinit
08:00 putem bea o ceasca de cafea, fara zahar
10:00 avem voie sa consumam un ou fiert tare
12:00 putem manca un mar sau o lingura de stafide
14:00 avem voie sa mancam 50 grame de branza
16:00 vom consuma un mar
18:00 putem manca o felie de paine prajita
20:00 avem voie sa bem o cana de ceai de soc, fara zahar
Dupa fiecare regim alimentar respectat observam anumite schimbari in ceea ce priveste fizicul nostru. Daca vrem ca aceste schimbari sa fie cat mai evidente trebuie sa incercam sa facem si miscare in perioada dietei, si nu numai.
Fiecare exercitiu fizic conteaza, chiar daca asta presupune doar sa renuntam la lift si sa urcam scarile. Nu trebuie sa ne epuizam corpul petrecand ore in sir in salile de forta, este contraindicat mai ales in timpul unei diete care ne ofera putine calorii.
Putem alege sa practicam exercitii fizice care au o intensitate scazuta, in confortul propriei locuinte, sau putem alege sa ne plimbam cu bicicleta sau pe jos. Tot ceea ce facem conteaza, muschii se vor tonifia si grasimea va fi arsa, in plus aspectul de coaja de portocala se va diminua si vom arata mai mult bine.
Atentie: nu trebuie sa urmati des aceasta dieta pentru ca riscati sa va puneti sanatatea in pericol. Trebuie sa stiti ca un meniu alimentar echilibrat este indicat pentru a fi sanatosi, fizic si psihic. Privandu-ne organismul de substantele nutritive importante necesare functionarii optime (cum ar fi acizii grasi Omega-3) vom avea doar de suferit si nu merita pentru cateva kilograme in minus.
Ideal ar fi sa cerem sfatul unui medic de specialitate, acesta ne poate indruma pas cu pas in perioada dietei si ne poate invata “artificii” importante pentru noi si pentru corpul nostru.
Exista cateva reguli care ar trebui respectate dupa ce finalizam Dieta americana, reguli care ar trebui respectate in permanenta pentru ca incurajeaza un stil de viata sanatos.
1. Respectati cele 3 mese principale ale zilei, acestea trebuie sa fie la ore fixe! Incercati sa nu mancati mai tarziu de ora 18:00, iar cina voastra ar trebui sa fie una care se digera cu usurinta: peste sau piept de pui la gratar, salata de legume, iaurt, salata de fructe.
2. Evitati prajelile, grasimile si dulciurile! In mod special dupa ce ati urmat un regim sarac in calorii organismul tinde sa asimileze mai mult din ceea ce consumam.
3. Pentru o silueta exceptionala specialistii recomanda sa mentinem un consum zilnic de: 50% glucide, 30% proteine si 20% lipide.
4. Hidratati-va corespunzator, cei 2 litri de apa plata fiind mai mult decat necesari pentru ca organismul nostru sa functioneze corect.

                                    ********************************************* 

Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...